129. ,,Simone, fiul lui Iona, Mă iubești ?“

Miere si Migdale 5

Un gând despre „129. ,,Simone, fiul lui Iona, Mă iubești ?“

  1. Noi declaram ca-L iubim pe Domnul, în rugăciuni, în cântări, Îl iubim cu gura, însă El ne cunoaște inimile și ne spune:
    ” Dacă Mă iubiți, veți păzi poruncile Mele. ”
    ” Cine are poruncile Mele şi le păzește acela Mă iubește”
    ” Dacă Mă iubește cineva, va păzi Cuvântul Meu…” – Ioan 14:15,21,23
    ” Dacă păziți poruncile Mele, veți rămâne în dragostea Mea,” Ioan 15:10
    ” Copilașilor, să nu iubim cu vorba, nici cu limba, ci cu fapta şi cu adevărul.” ne spune și
    Apostolul în 1Ioan 3:19.
    Ajută necredinței noastre Doamne!

Lasă un răspuns

