Când am cântat

Când am cântat cu inima uşoară,
Fără de griji un cântec alintat,
Mi se părea că îngerii coboară
În ritmul veseliei de chitară …
Ştiu însă azi că-atuncea n-am cântat!

Dar când am fost cu inima mâhnită,
Sub cruce apăsat şi-mpovărat,
N-a fost nici melodie strălucită,
Nici vers de poezie iscusită…
Dar ştiu acum că-atuncea am cântat!

Când am cântat ca să se-audă bine,
Cu sunet sigur, bine intonat,
Să nu mai cânte nimenea ca mine,
Şi să fiu lăudat de orişicine…
Oricum aş fi cântat, n-a fost cântat!

Dar când am fost cu inima zdrobită
Şi către Domnul bun am suspinat,
Rugându-L să mă scoată din ispită.
Şi vocea mi-era-n lacrime topită,
Nu se-auzea nimic…, dar am cântat!

17 gânduri despre „Când am cântat

  1. Pingback: Când am cântat…. ce am cântat??? | Petrica Moisuc

  2. Minunata si adevarata poezie. Daca am trai cum „cântăm” sau vorbim. Domnul să vă binecuvânteze şi să nu ne uite nici pe noi. Amin

  3. Pastorul Valentin Popovici pe blogul său a publicat o poezie interesantă… Cei care iubiți și “practicați” muzica ați face bine să citiți și “cugetați” la ce spune autorul….

    Fratele Valentin Popovici a tradus multe cântări în limba româna pentru coruri și biserică. Nu-l cunosc personal, îl cunosc prin traducerile sale care le-am lucrat cu corurile.

    MERITĂ TOT RESPECTUL PENTRU MUNCA SA!

    MULȚUMESC PENTRU TOT…., FRATE VALENTIN!
    Petrica Moisiuc

  4. Intrunul din volumele de poezii ale fratelui Valentin Popovici se motiva ca a trebuit sa scrie poezii mai scurte fiindca i sa facut observatie ca se rapeste mult timp de la slujba.Acum as avea o dorinta si poate un indemn,sa incerce fratele sa astearna intr-un alt volum toate Inspiratiile Divine spre slava D-lui oricit de lungi ar fi ele,pentru ca aduc multa zidire fufleteasca versurile scrise de dinsul cit si cintarile pe care le-a tradus.D-l sa va binecuvinteze si sa va dea multa inspiratie divina in continuare.S.C.

  5. Pingback: 10 postări în Top 100 WP (17.05.2013) | Romania Evanghelica

  6. UN POET MARE CU MULT TALENT ,DIN TINERETE I-AM ADMIRAT POEZIILE SI CONTINUI A LE IUBIM UMNEZEU SA BINECUVINTEZE PE FR.VALENTIN P. CU SANATATE SI DEDICARE IN SLUJIRE MAI DEPARTE ASA CUM A FACUT-O PINA ACUM .

  7. Pingback: Când am cântat – Valentin Popovici | Guarding the Gospel – Bebe Ciausu

  8. DOMNUL sa va binecuvinteze si cred ca sinte-ti binecuvintat prin familia pe care o aveti ei sint o mostenire binecuvintata , multumim pt tot ce a-ti scris avem un patrimoniu rominesc aici in USA

Lasă un comentariu