126. Sfântul lui Dumnezeu

Miere si Migdale 4

Un gând despre „126. Sfântul lui Dumnezeu

  1. În 2006 eram pe calea largă a pierzării şi simțeam o sete de cunoaștere în a afla tot mai mult despre lucruri spirituale și mă alimentam din filmele SF și mistice de la, care mai mult zăpăcesc decât sa aducă lumina, şi colac peste pupăză mai apare și Dan Brown cu Codul lui da Vinci, pe care voiam mult să-l cumpăr.(mă frământam mult din cauza așa zisului graal….sfântul graal, și doream din toată inima să aflu ce este aceasta) M-am dus la o librărie și am cumpărat Codul lui da Vinci, dar nu al lui Dan Brown, pe care l-am luat în mână de cinci ori și tot de atâtea ori l-am repus în raft, ci Codul Spart lui da Vinci de James L.Garlow şi Peter Jones, pe coperta căreia era tipărit cu litere mai mici: ați citit povestea, doriți și adevarul? Cum să nu, mi-am zis eu și am cumpărat cartea .Şi-I mulțumesc lui Dumnezeu pentru această alegere. Dumnezeu a fost la lucru atunci, acolo, o spun cu toată certitudinea! Nu m-a lăsat să cumpăr acea carte drăcească așa cum spune fratele Valentin.
    Eram sub lupa Domnului, sigur nu știam atunci acest lucru. Mulțumesc Sfântului lui Dumnezeu pentru indurarea, harul și mila Lui cea mare față de mine.

Lasă un răspuns

